Retourneren



Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.




Mag ik mijn bestelling retourneren?

Je mag gratis annuleren tot de dag van bezorging. Alle betaalde bedragen krijg je dan zo snel mogelijk terug.

Binnen 14 dagen na levering mag je ook je bestelling retourneren. Je ontvangt dan je betaalde bedrag voor het product en de bezorgkosten zo snel mogelijk retour.
Onze verkooppartner brengt bij retour wel retourkosten van € 159,- in rekening. 

Heb je een product gekocht dat via PostNL geleverd kan worden, dan betaal je zelf de retourkosten (afhankelijk van formaat en gewicht van het pakket).
Na goede ontvangst van het product wordt het betaalde bedrag voor het product en de bezorgkosten zo snel mogelijk terug gestort.


TIP: Bezoek de showroom van onze verkooppartners fysiek of digitaal om de showroommodellen te bekijken, voordat je een bestelling plaatst. Een (digitaal) bezoek kun je plannen op de pagina van het desbetreffende product middels de knop “plan bezichtiging”.




Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Vul dit herroepingsformulier in en mail dit naar onze verkooppartner om je retour te melden. De gegevens van de verkooppartner staan vermeld op je factuur en je orderoverzicht. Mocht je twijfelen of heb je een vraag neem gerust contact op met onze klantenservice.

Er wordt door de verkooppartner contact met je opgenomen om de retournering samen af te handelen.

TIP: Wanneer je contact met ons opneemt, helpt het als je alle ordergegevens bij de hand hebt. Dit zorgt voor een snelle en duidelijke afhandeling.





Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Ja, die zijn er. We hebben het vaak over grote producten. Die kosten veel werk, tijd en zorgvuldigheid om te vervoeren vanwege het specialistische karakter en dubbele bezetting van de bezorgdiensten. Daarom brengen we € 159,- retourkosten in rekening. De eventuele kosten van de bezorging krijg je altijd terug als je binnen 14 dagen na bezorging retourneert.

De (aan)betaling en bezorgkosten worden dan terugbetaald.

Showroommodellen kunnen altijd gebruikssporen bevatten. Deze mogelijke gebruikssporen of “schades’” zijn bij ons bekend. Hier kan dan ook niet op gereclameerd worden.





Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Nadat we jouw retour hebben opgehaald en hebben ontvangen zullen we het bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk na 14 dagen, terugstorten op de rekening. 
Wij gebruiken dezelfde betaalmethode en rekeningnummer die jij gebruik hebt tijdens het bestellen van je showroommodel. Het is niet mogelijk om hier een andere betaalmethode of rekeningnummer voor te gebruiken.

Filters
Sort
display