Bestellen


Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice

 

 

Hoe vind ik mijn favoriete meubelstuk?

Je kunt een showroommodel op meerdere manieren vinden:

  • Maak gebruik van de zoekfunctie op de website door eenvoudig enkele zoekwoorden in te vullen. Je kunt ook zoeken op merk of kleur. De top 5 resultaten worden direct zichtbaar
  • Uitgebreid zoeken is ook mogelijk door na het invullen van je zoekwoord op het vergrootglas in de zoekbalk te klikken. Krijg je te veel resultaten te zien? Maak dan gebruik van de filters aan de linkerkant van de pagina om je zoekopdracht te verfijnen. Stel bijvoorbeeld het bedrag in of selecteer een categorie.
  • Zoek via ruimten, via productencategorieën of via de merken in het menu aan de bovenkant van de website. De resultaten kun je vervolgens verfijnen door het selecteren van de filters.
  • Ben je op zoek naar een specifiek model of merk? Gebruik dan de menuoptie merken om de producten van een specifiek topmerk te bekijken.

Heb je niet gevonden wat je zocht? Neem dan gerust contact met ons op middels het contactformulier. Wij zoeken graag met je mee!



Hoe plaats ik een bestelling?

We hebben het plaatsen van een bestelling van je favoriete showroommodel zo makkelijk mogelijk gemaakt

  • Ga naar het showroommodel dat je wil bestellen.
  • Klik op de knop “Voeg toe aan winkelwagen”
  • Het showroommodel wordt in je winkelwagen geplaatst
  • Klik rechtsboven op de winkelwagen om je winkelwagen te bekijken.
  • Met een klik op “afrekenen” ga je naar de pagina om je bestelling aan te betalen en de order definitief te maken.
  • Je ontvangt van ons per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.


TIP: 
Om zeker te weten dat het showroommodel aan je verwachtingen voldoet heb je altijd de mogelijkheid om een bezoek te brengen aan de showroom van onze verkooppartners alvorens je een bestelling plaatst. Wil jij het showroommodel zien? Klik dan op de knop “plan bezichtiging” bij het desbetreffende showroommodel.


Covid-19 // 
Ik wil een afspraak plannen, wat nu tijdens de lockdown?
Op dit moment kun je zowel een verantwoorde fyieke afspraak plannen in de winkel, als ook een gratis video-bezichtiging. Lees meer > 




Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja dit kan. Gratis annuleren kan tot de dag van bezorging. Daarnaast heb je de mogelijkheid je bestelling te annuleren, 14 dagen na levering.

Annuleren is gratis wanneer dit vóór de bezorging gebeurd. Je krijgt de aanbetaling én de eventuele bezorg- en servicekosten binnen 3 dagen retour. 
Bij het annuleren na de levering van je order, brengen we 159,- in rekening voor de retourkosten.

Om je annulering te melden; vul het herroepingsformulier in en mail dit naar onze verkooppartner die op je factuur vermeld staat. Er wordt contact met je opgenomen om de annulering samen af te handelen.


TIP: 
Om zeker te weten dat het meubelstuk aan je verwachtingen voldoet heb je altijd de mogelijkheid om een bezoek te brengen aan de showroom van onze partners alvorens je een bestelling plaatst. Wil jij het showroommodel zien? Klik dan op de knop “plan bezichtiging” bij het desbetreffende showroommodel.

Covid-19 // Ik wil een afspraak plannen, wat nu tijdens de lockdown?
Op dit moment kun je zowel een verantwoorde fyieke afspraak plannen in de winkel, als ook een gratis video-bezichtiging. Lees meer >




Ik heb een vraag over een showroommodel

De productinformatie bij een showroommodel bestaat uit een uitgebreide omschrijving en meerdere productfoto's van het showroommodel. Vanuit showroommodellen doen we ons uiterste best om een zo goed mogelijk beeld te geven van het product zodat je niet voor verassingen komt te staan.

Heb je toch nog een vraag over een product? Dan kun je via de knop “Vraag over showroommodel” op de desbetreffende productpagina contact opnemen met onze klantenservice. We zullen binnen één werkdag reageren. 

TIP: Ook heb je de mogelijkheid om een afspraak te maken om een showroommodel te bezichtigen in de showroom van onze verkooppartner. Deze afspraak kun je plannen via de pagina van het showroommodel dat jouw interesse heeft. 

Covid-19 // Ik wil een afspraak plannen, wat nu tijdens de lockdown?
Op dit moment kun je zowel een verantwoorde fyieke afspraak plannen in de winkel, als ook een gratis video-bezichtiging. Lees meer >




Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik doen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. In sommige gevallen belandt deze in de ‘ongewenste mail’ of ‘spambox’. We willen je vragen dit voor de zekerheid te controleren.

Heb je na 15 minuten nog steeds geen e-mail ontvangen én staat hij ook niet in je ongewenste mail of spam, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer je een account hebt kun je de factuur te allen tijde inzien en downloaden door in te loggen.



Kan ik een showroommodel in de winkel bestellen?

Ja, dit kan! Je kunt een afspraak maken om het desbetreffende showroommodel te bekijken en daar te bestellen. Ga daarvoor naar de pagina van het showroommodel en kies voor de optie plan een afspraak via de knop “plan een bezichtiging”.

Covid-19 // Bestellen tijdens lockdown
Op dit moment kun je zowel een verantwoorde fyieke afspraak plannen in de winkel, als ook een gratis video-bezichtiging. Lees meer >

Filters
Sorteren