Bezorging & Montage


Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.






Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan! In het bestelproces heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven. Vul bij het invoeren van je bestelling de gegevens in van het gewenste afleveradres en je ontvangt je bestelling op dit adres. We bezorgen, afhankelijk van de verkooppartner, in Nederland en België.

Let op: Het is niet toegestaan om een betaling via een bedrijf/zakelijk te verrichten en het meubel thuis te laten leveren!




Kan ik mijn bestelling ophalen in de showroom?

Ja, dat kan! Maar enkel wanneer je het showroommodel in de winkel van onze verkooppartner koopt. Stem met onze verkooppartner af wanneer je je bestelling zou willen ophalen.

Ook heb je de mogelijkheid om een afspraak te maken om het desbetreffende showroommodel te bekijken en daar te bestellen. Ga daarvoor naar de pagina van het showroommodel en plan een afspraak via de knop “plan een bezichtiging”.




Worden er bezorgkosten in rekening gebracht voor de verzending?

Bezorgkosten van Showroommodellen
Het showroommodel wordt bij je geleverd door de bezorgdienst van onze verkooppartner. De meeste meubelen worden ook door onze bezorgers op de juiste plaats gezet zoals je dit ook van een gerenommeerde meubelzaak mag verwachten. In uitzonderlijke gevallen zoals een hangsysteem of indien de ruimte niet bereikbaar is (1e verdieping zonder lift, etc.) worden in overleg extra kosten in rekening gebracht. Dit geldt ook voor bezorging op de Nederlandse Waddeneilanden. Ook kunnen er aanvullende montagekosten berekend worden bij bepaalde kasten. Als dit het geval is, staat dit in de producttekst vermeld.

We nemen verpakkingsmateriaal mee terug
De vrachtauto’s van onze verkooppartners zijn bijna altijd met twee personen onderweg om ervoor te zorgen dat de showroommodellen netjes en zonder schade afgeleverd worden bij onze klanten. Vandaar de standaard-bezorgkosten van € 79,-. Tevens zorgen deze bezorgers ervoor dat het verpakkingsmateriaal weer netjes wordt meegenomen!

Lager bezorgtarief bij woonaccessoires en lampen
Diverse woonaccessoires en lampen kunnen via reguliere post verzonden worden. Daar is bij de bezorgprijs rekening mee gehouden. De bezorgkosten voor deze showroommodellen zijn afhankelijk van de afmetingen € 6,95 of € 19,-.

Onze verkooppartner neemt altijd contact op om te overleggen
Na ontvangst van jouw bestelling neemt onze verkooppartner contact met je op om een leverafspraak te maken. Alle kenmerken en kosten worden dan nog eens besproken zodat alles helemaal duidelijk is. Mocht je dan alsnog besluiten de order te annuleren, dan zullen we uiteraard direct de aanbetaling en bezorgkosten* terug betalen.

*Terugbetaling van bezorgkosten geldt alleen wanneer de order nog niet verzonden is.




Hoelang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?

Elk showroommodel is direct leverbaar. Na de bestelling word je binnen één werkdag gebeld om een bezorgtijdstip in te plannen, dat jou uitkomt. Binnen 10 werkdagen wordt je nieuwe aankoop, zowel in Nederland en België, bezorgd.

Wil je dat jouw aankoop later geleverd wordt dan binnen 10 werkdagen? Dat kan in overleg met de verkooppartner. Er zijn mogelijkheden om je aankoop voor langere tijd op te slaan.

Voordat je bestelling onderweg is ontvang je van onze verkooppartner een mail met daarin informatie over de bezorging, zodat je precies weet wanneer je jouw showroommodel kunt verwachten.



Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?

Hè wat vervelend! Dit is niet de bedoeling. Neem contact op met onze verkooppartner die in jouw orderbevestiging en factuur is genoemd. Geef aan wat er ontbreekt aan je bestelling.

Mocht je er samen met onze verkooppartner niet uitkomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Tip: Wanneer je contact met onze partner opneemt, zorg dan ervoor dat je de ordergegevens bij de hand hebt. Dit zorgt voor een snelle en duidelijke afhandeling.





Covid-19 en bezorgen

De bezorgers van onze verkooppartners leveren je showroommodel volgens de richtlijnen van het RIVM.

  • Er worden geen handen geschud
  • Houdt minimaal 1,5 meter afstand van elkaar
  • Hoest en nies in de elleboog

Daarnaast is het belangrijk dat ze de ruimte krijgen om je showroommodel veilig te leveren. Op verzoek worden mondkapje opgezet en handschoenen aangetrokken.
Mochten er gezondheidsklachten zijn op de dag dat de bezorgers leveren, dan zal de afspraak verplaatst worden. Laat het dan ook de verkooppartner weten zodat we het showroommodel veilig kunnen leveren.





Kan ik mijn showroommodel laten monteren?

Ja, dit kan. De mogelijke kosten kunnen variëren en zijn afhankelijk van het type meubel. Natuurlijk heb je ook de mogelijkheid dit zelf te doen, maar er zijn enkele meubelstukken die de verkooppartner verplicht dient te monteren. In dat geval zijn er montagekosten. Wanneer er bij een showroommodel montagekosten gelden staat dit te allen tijde bij de productomschrijving erbij vermeld.

Wil je dat jouw showroommodel in elkaar wordt gezet door de monteurs van onze verkooppartner? Geef dit dan aan onze verkooppartner.

Covid-19 // Kan ik mijn showroommodel laten leveren?
Ja, dat kan. De verkooppartner zal na aankoop met je overleggen en er wordt een afspraak gemaakt voor een Covid-proof levering en montage van het meubelstuk.
Liever pas na de lockdown het meubel laten leveren en monteren? Ook dat is mogelijk. Geef je wensen aan.





Worden er montagekosten in rekening worden gebracht?

Ja, wanneer jij wil dat een meubel gemonteerd wordt kunnen er montagekosten in rekening worden gebracht. De mogelijke kosten kunnen variëren en zijn afhankelijk van het type meubel. Natuurlijk heb je ook de mogelijkheid dit zelf te doen, maar er zijn enkele meubelstukken die de verkooppartner verplicht dient te monteren. In dat geval zijn er montagekosten.

Wanneer er bij een showroommodel montagekosten gelden staat dit altijd bij de productomschrijving erbij vermeld.

Wil je dat jouw showroommodel in elkaar wordt gezet door de monteurs van onze verkooppartner? Dat kan! Geef dit dan aan bij de verkooppartner.

Filters
Sorteren