Betalen


Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice




Hoe verloopt de betaling?

Via showroommodellen.nl betaal je, bij het plaatsen van een order, maar een gedeelte van het totale aankoopbedrag aan. Meestal is dit 10% van de verkoopprijs. Eventuele bezorgkosten en/of servicekosten komen daar bij. Het resterende bedrag (90%) betaal je pas bij de aflevering van jouw Showroommodel(len) aan de chauffeur van onze verkooppartner of bij de locatie waar je het Showroommodel kunt ophalen.

Covid-19 // Hoe verloopt de betaling tijdens Covid-19?
Bij de Covid-proof levering van het showroommodel hoort ook de Covid-proof betaling van het restbedrag. De bezorgers van onze verkooppartners hebben desinfecterende gel en schoonmaakdoekjes om de pinautomaat schoon te maken. Daarnaast houden ze gepast afstand.

Dit geldt ook voor het zelf ophalen van een showroommodel. De verkooppartner zal na aankoop met je overleggen en er wordt een afspraak gemaakt voor een Covid-proof overdracht en betaling van het meubelstuk.

Liever pas na de lockdown het meubel laten leveren en monteren? Ook dat is mogelijk. Geef je wensen aan bij onze verkooppartner.




Welke betaalmethode wordt er aangeboden?

Showroommodellen biedt de volgende betaalmethoden:

iDEAL

Met iDEAL kunt je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je internetbankieren gebruikt kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.
Ideal

Bancontact

Bancontact is een betaalmethode voor onze Belgische bezoekers waarmee je vanuit je eigen vertrouwde bankomgeving kunt betalen.





Betalen in de showroom van de verkooppartner

De betaling van een showroommodel in de showroom van onze verkooppartner is afhankelijk van de betaalmogelijkheden die onze partner aanbiedt. Vraag onze verkooppartner naar de mogelijkheden.

Covid-19 // Hoe verloopt de betaling tijdens de lockdown?
Als je een showroommodel online koopt dan doe je een aanbetaling bij het plaatsen van de order. Bij de Covid-proof levering van het showroommodel hoort ook de Covid-proof betaling van het restbedrag. De bezorgers van onze verkooppartners hebben desinfecterende gel en schoonmaakdoekjes om de pinautomaat schoon te maken. Daarnaast houden ze gepast afstand.

Dit geldt ook voor het zelf ophalen van een showroommodel. De verkooppartner zal na aankoop met je overleggen en er wordt een afspraak gemaakt voor een Covid-proof overdracht en betaling van het meubelstuk.

Liever pas na de lockdown het meubel laten leveren en monteren? Ook dat is mogelijk. Geef je wensen aan.



Betalen bij aflevering aan chauffeur

Enkel het restant van je aankoop wordt voldaan bij aflevering. Wat dit bedrag is staat op de factuur. De restantbetaling kan enkel voldaan worden middels een pintransactie hiermee beschermen we de chauffeurs van onze verkooppartner(s).

Covid-19 // Betalen bij levering
De bezorgers van onze verkooppartners hebben desinfecterende gel en schoonmaakdoekjes om de pinautomaat schoon te maken. Daarnaast houden ze gepast afstand.




Kunnen er montagekosten in rekening worden gebracht?

Ja, wanneer jij wil dat een meubel gemonteerd wordt kunnen er montagekosten in rekening worden gebracht. De mogelijke kosten kunnen variëren en zijn afhankelijk van het type meubel. Natuurlijk heb je ook de mogelijkheid dit zelf te doen, maar er zijn enkele meubelstukken die de verkooppartner verplicht dient te monteren. In dat geval zijn er montagekosten. Wanneer er bij een showroommodel montagekosten gelden staat dit te allen tijde bij de productomschrijving erbij vermeld.


Wil je dat jouw showroommodel in elkaar wordt gezet door de monteurs van onze verkooppartner? Dat kan! Geef dit dan aan bij de verkooppartner.

Filters
Sorteren